26 March 2009

" Heaven like Hell "

serampang tiga mata..syimie hebat!

syimie ngan muzz


joe ngan syimie limie

man cai ngan kenet



"Heaven like hell"

21 march 2009, shah alam, Attap..
syimie,mancai,joe,kecik,muzz..
gile ah..selama ak mengembara ni..sisha di merata rata tempat..
seyes do..sisha kat sni TERBAEK!!..korang kne try do..
kalo korang dtg sni..ckp kat brother 2
"bro, bg sisha "heaven like hell".."
korang rasa ah..melayang do..mcm kene bo je..
hehe..mlm 2 mmg best..
lepak sampai kdai nak tutup da..
bro kt situ sumer baik2 do..bole layan kepala..
siap ade kete drift lagi..best2..
ranking sisha aku:
1. Attap, shah alam
2. Al-andalus, KL
3. Bonzer, pd
4. Danish, steven..(kembar aku)





to Syimie :
thx bro..ko la kwn baik ku..thx sbb sudi dgr mslh aku..
ko je paham ape yang aku rasa skrg..
tlg aku eh..tgk2 kan die..=)
ha~ ..masing2 ade prob..hmm..
aku jaga ko..ko jaga aku k bro..
thx do...


1 comments:

syime hebat said...

baru boleh komen.. pheww..